Servicepakketten MKB

Bij een beveiligingssysteem kiezen zijn er vele serviceopties waarvan u gebruik kunt maken. Daarom hebben wij hieronder drie voordelige pakketten opgesteld om de keuzes hierin wat makkelijker te maken. Bij eventuele verzekeringseisen kunnen de pakketten zo aangevuld worden dat u de juiste installatie krijgt. Een bezoek op locatie is hierbij wel genoodzaakt. Bel naar 035 541 47 47 of mail naar advies_zakelijk@bpn-groep.nl voor het maken van een afspraak met één van onze adviseurs.

Uitleg van onze pakketten

Bij BpN is alles mogelijk. U kunt in de basis een productpakket kiezen en alles zelf bedienen via uw app, waarbij BpN dan 1 keer per jaar langs komt voor onderhoud. U kunt echter ook gebruik maken van verschillende services die wij aanbieden. Wij leveren maatwerk, maar hebben voor uw gemak al wat servicepakketten op een rij gezet met een vaste prijs.

Ons bronzen servicepakket:

Ons bronzen pakket gaat er in de basis van uit dat u zelf de controle heeft over het systeem via de app. Meldingen worden bijvoorbeeld doorverbonden naar uw app. U krijgt jaarlijks onderhoud, support op afstand tijdens kantoortijden en binnen 72 uur een monteur ter plekke bij storingen, waar u vervolgens 2 weken garantie op heeft.

Ons zilveren servicepakket:

Wilt u uitgebreidere service wat betreft doormelding en onderhoud? Kies dan voor ons zilveren pakket. Hierbij kunt u gebruik maken van een virtuele meldkamer, jaarlijks onderhoud, 24/7 technische ondersteuning (ook buiten kantoortijden) en bij service en storingen is de monteur binnen 48 uur ter plekke. Vervolgens heeft u 4 weken garantie op service en storingen.

Ons gouden servicepakket:

Wilt u maximale service, doorrmelden naar een bemande meldkamer en maximale garantie op uw service en onderhoud? Kies dan voor goud. Hierbij heeft u zowel het gemak van een virtuele als bemande meldkamer en alarmopvolging zodat u bij meldingen altijd optimaal beveiligd bent. Daarnaast heeft u bij service en storingen binnen 8 uur een monteur bij u thuis waarna u maar liefst 4 weken garantie heeft.

Servicepakketten MKB

Brons
Domosafe app & type alarmering 0,-
  • Bediening en doormelding via app.
Onderhoud 8,95
  • Jaarlijks onderhoud afwisselend op locatie en on remote
  • Technische ondersteuning tijdens kantoortijden
  • 2 weken garantie op service en storingen
  • Binnen 72 uur ter plekke bij service en storingen
Uitbreiding met camerasysteem 4,95
Meer informatie
Meest gekozen
Zilver
Totaal: 22,90
Domosafe app & type alarmering 9,95 (7.95 bij 3-jarig contract)
  • Bediening en doormelding via app.
  • Op afstand bedienen systeem
  • Virtuele meldkamer
Onderhoud 12,95
  • Jaarlijks onderhoud afwisselend op locatie en on remote
  • 24/7 Technische ondersteuning
  • 4 weken garantie op service en storingen
  • Binnen 48 uur ter plekke bij service en storingen
Uitbreiding met camerasysteem 4,95
Meer informatie
Goud
Totaal: 32,90
Domosafe app & type alarmering 17,95 (14,95 bij 3-jarig contract)
  • Bediening en doormelding via app.
  • Op afstand bedienen systeem
  • Virtuele meldkamer
  • Bemande meldkamer
  • Alarmopvolging mogelijk

 

Onderhoud 17,95
  • Jaarlijks onderhoud afwisselend op locatie en on remote
  • 24/7 Technische ondersteuning
  • 4 weken garantie op service en storingen
  • Binnen 8 werkuren ter plekke bij service en storingen

 

Uitbreiding met camerasysteem 4,95
Meer informatie

Uitleg van onze mogelijkheden:

Domosafe app & type alarmering:

Denk hieraan aan alarm aan/uitzetten, lichten bedienen, etc.

Een virtuele meldkamer, anders dan een bemande meldkamer, wordt op de hoogte gesteld in het geval van een alarm. U en een personenlijst die u zelf kan samenstellen, worden in gewenste volgorde gebeld of gesms’t. Live beelden bekijken vanaf je telefoon, een SMS- of mailbericht bij alarm of beelden opnemen is ook mogelijk.

Een bemande meldkamer ontvangt alle meldingen van uw alarmsysteem die te maken hebben met een sensor die beweging detecteert of een storing die zich voor heeft gedaan. De medewerkers van de meldkamer zullen in beide gevallen onderzoeken wat er aan de hand is en indien nodig contact opnemen met de door u aangewezen contactpersonen. In geval van een geverifieerd alarm (bijvoorbeeld als meerdere sensoren na elkaar afgaan) wordt de politie ingeschakeld.

Bij alarm komt de dichtstbijzijnde surveillant naar uw bedrijf om het alarm te verifiëren en indien nodig de hulpdiensten in te schakelen.
(scroll naar onderen voor extra uitleg).

Onderhoud:

Jaarlijks onderhoud is enorm belangrijk voor een optimale conditie van uw systemen. Dit kan afwisselend op locatie en op afstand plaatsvinden.

Technische ondersteuning krijgt u bij storingen en defecten van uw systeem. (Op basis van nacalculatie).

Op service en storingen krijgt u een aantal weken garantie (dit verschilt per servicepakket).

Breid uit met Alarmopvolging!

Altijd met een veilig gevoel uw bedrijf achterlaten? Met alarmopvolging bent u verzekerd dat er ten allen tijde een professionele beveiliger in de buurt is.

Wat doet onze beveiligingsdienst bij alarmopvolging?

Op het moment dat er een alarm afgaat en er is niemand van uw contactpersonen die langs kan gaan om de melding te verifiëren, komt onze gecertificeerde beveiliger langs uw bedrijf. Deze beveiliger:

  • Checkt de omgeving van uw bedrijf, binnen en buiten
  • Schakelt het alarm uit indien nodig
  • Schakelt de hulpdiensten in, indien nodig
  • Voorziet ingebroken ruiten, ingetrapte deuren etc. van een noodreparatie indien nodig

Voordelen van alarmopvolging:

  • Er hoeft niet altijd een contactpersoon van u stand-by te staan;
  • Professionele beveiliging binnen 20 minuten aanwezig;
  • U kunt zelf kiezen of u de professionele beveiliger bovenaan uw noodgevallen-lijst zet, of niet.

Meer weten over alarmopvolging?

Vraag onze adviseurs naar de mogelijkheden via 035 541 47 47 of mail naar advies_zakelijk@bpn-groep.nl.

Advies op maat voor uw segment?

Klik dan hier voor onze segment-oplossingen.